انواع مدل های پرده

بازدید: 77,683 بازدید
انواع مدل های پرده

در این مقاله قصد داریم با انواع پرده و مدل های آن آشنا شوید همچنین کاربرد های آن نیز برای شما شرح داده خواهد شد. ما قصد داریم محصولات مجموعه آبان پرده را در این بلاگ برای شما بیان کرده و با آنها آشنا کنیم.

پرده ها پارچه هایی هستند که برای پوشاندن پنجره ها، درب ها، یا سایر فضا ها استفاده می شوند. آنها معمولاً از جنس پارچه هستند، اما می توانند از مواد دیگری مانند چوب، فلز، یا پلاستیک نیز ساخته شوند.

انواع مختلف پرده

پرده ها به طور کلی در 2 نوع ضخیم و حریر موجود هستند. شما بنا به نیاز و علاقه خود و چیدمان فضای منزلتان می توانید هر کدام از این 2 نوع را برای خود انتخاب کنید. و همچنین آن ها را با هم ترکیب و استفاده کنید. هر کدام از 2 نوع پرده حریر و ضخیم هم انواع مختلفی دارند.

انواع پرده

مدل پرده جدید در آبان پرده

انواع پنل های پرده ضخیم:

  • کتان
  • مخمل هازان
  • جیر پتینه
  • مخمل کالیفرنیا
  • مخمل طلاکوب
  • مخمل سیتا

تمامی این کارها ضخامت خوبی داشته و درصد بسیار زیادی جلوی عبور نور را می گیرند. هر کدام از این پارچه ها در نوع خود مرغوب ترین جنس را دارند و شما می توانید با توجه به علاقه خود و فضای مد نظرتان جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تمامی کارهای ضخیم رنگ بندی کامل دارند اعم از رنگ های شاد و تیره، گرم و سرد و رنگ های مکمل. از این رو شما به راحتی حق انتخاب دارید و دستتان برای انتخاب باز است. برای مثال پرده جیر پتینه را به طور کامل برای شما شرح می دهیم:

پرده پتینه

پارچه جیر پتینه در 2 نوع طبیعی و مصنوعی موجود و قابل تهیه می باشد. نوع طبیعی آن با استفاده از پوست حیوانات تهیه و تولید می شود. پوست حیواناتی نظیر گوسفند، خوک و گاو و نوع مصنوعی آن از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تهیه می شوند.

جیر مصنوعی به لحاظ ویژگی بسیار نزدیک به نوع طبیعی آن است و گزینه مناسبی برای طرفداران این پارچه و مشتقات آن است که حامی حقوق حیوانات می باشند و تمایلی به استفاده از نوع طبیعی آن ندارند. جالب است بدانید پارچه پرده پتینه جیر با توجه به سن حیوانی که از پوستش پارچه تهیه شده ضخامت های متفاوتی دارد.

در کل جیر در هر نوع ضخامتی که باشد در مجموع پارچه نرم و لطیفی است تا حدی که ممکن است آن را با مخمل اشتباه بگیرید. اگر بخواهم یک وجه تمایز بین پارچه جیر و مخمل به شما بگویم در این است که مخمل پارچه ای یکدست می باشد اما این پارچه حالت خواب دارد. به این صورت که زیر نور و یا از زوایای مختلف ممکن است 2 رنگ به نظر بیاید.

ردیف تصویر عنوان توضیحات
1 پرده جیر پتینه نسکافه ای پرده جیر پتینه نسکافه ای
2 پرده جیر پتینه کرم پرده جیر پتینه کرم
3 پرده جیر پتینه طوسی پرده جیر پتینه طوسی
4 پرده جیر پتینه یاسی پرده جیر پتینه یاسی
5 پرده جیر پتینه کالباسی پرده جیر پتینه کالباسی
6 پرده جیر پتینه آماده شکلاتی پرده جیر پتینه شکلاتی
7 پرده جیر پتینه آماده شیری پرده جیر پتینه شیری
8 پرده جیر پتینه ذغالی پرده جیر پتینه ذغالی
9 پرده جیرپتینه آماده سبز پرده جیرپتینه سبز
10 پرده جیرپتینه آماده زرد پرده جیرپتینه زرد
11 پرده جیرپتینه آماده زرشکی پرده جیرپتینه زرشکی
12 پرده جیر پتینه بنفش پرده جیر پتینه بنفش

انواع پارچه جیر

پارچه جیر هم مانند دیگر پارچه ها با توجه به ضخامت و نوع عملیاتی که روی آن انجام می شود انواع مختلفی دارد. میگرو سوئیت، آلتراسوئیت و آلکاترا انواع مختلف مصنوعی هستند. جیر پارچه قدیمی و با قدمتی است. این پارچه برای اولین بار در سوئد و به منظور تولید لباس مورد استفاده قرار گرفت. این پارچه مانند پارچه مخمل در گذشته به دلیل ظاهر شیک و لاکچری خود صرفا مورد استفاده برای طبقه اشراف بود.

پارچه جیر

پارچه جیر در 2 نوع طبیعی و مصنوعی موجود و قابل تهیه می باشد.

نوع طبیعی آن با استفاده از پوست حیوانات تهیه و تولید می شود. پوست حیواناتی نظیر گوسفند،  گاو و نوع مصنوعی آن از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تهیه می شوند.

جیر مصنوعی به لحاظ ویژگی بسیار نزدیک به نوع طبیعی آن است و گزینه مناسبی برای طرفداران این پارچه و مشتقات آن است که حامی حقوق حیوانات می باشند و تمایلی به استفاده از نوع طبیعی آن ندارند.

جالب است بدانید پارچه جیر با توجه به سن حیوانی که از پوستش پارچه تهیه شده ضخامت های متفاوتی دارد.

در کل جیر در هر نوع ضخامتی که باشد در مجموع پارچه نرم و لطیفی است تا حدی که ممکن است آن را با مخمل اشتباه بگیرید.

اگر بخواهم یک وجه تمایز بین پارچه جیر و مخمل به شما بگویم در این است که مخمل پارچه یی یکدست می باشد اما پارچه جیر حالت خواب دارد. به این صورت که زیر نور و یا از زوایای مختلف ممکن است 2 رنگ به نظر بیاید.

انواع استفاده از پارچه جیر

از پارچه جیر برای مصارف بسیار زیاد و گوناگونی می توانید استفاده کنید.استفاده از پارچه جیر به قدری در بخش های مختلف زیاد است که شما ممکن است در روزمره بسیار با آن سر و کار داشته باشید.

در لباس، لوازم خانه، اکسسوری منزل و هر جایی که پارچه به کار رفته باشد می توان از جیر استفاده کرد.

استفاده از پارچه جیر در منزل

اگر به جیر علاقه دارید و تمایل دارید در فضای منزل خود از جیر استفاده کنید می توانید برای مبل ها، کوسن ها و شال مبل از جیر استفاده کنید.

مورد دیگری که دست شما در انتخاب جنس آن با زاست پرده می باشد که در انواع جنس و رنگ موجود است.

پرده جیر که تحت عنوان جیر پینه در 14 رنگ متنوع در فروشگاه آبان پرده موجود است گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این پارچه می باشد.

شما می توانید با ترکیب پرده جیر پتینه با حریر دیزاین بسیار زیبایی برای پرده های منزل خود داشته باشید.

همچنین در خصوص داشتن بهترین انتخاب برای جنس و رنگ می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پارچه پرده مخمل

مخمل نوعی از پارچه ست که سالهاست در صنعت پوشاک، تزیینات و لوازم منزل از آن استفاده می شود.

پارچه مخمل ابریشمی می باشد و در توضیح آن می توان گفت دارای خواب و پرزهای کوتاه است و بسیار جنس نرم و لطیفی دارد. لوازمی که از پارچه مخمل ساخته می شوند از لحاظ بصری به دلیل ویژگی های پارچه مخمل جذابیت بسیار بالایی دارند و در برخورد اول لمس بی نظیری دارند.

از جمله لوازمی که شما میتوانید از جنس مخمل تهیه کنید پرده مخمل آماده است.

پرده مخمل

پرده مخمل آماده به دلیل ویژگی های ظاهری و مشخصاتی که پارچه مخمل داراست ظاهری بسیار زیبا دارد و نمای بسیار شیکی به دکوراسیون و فضایی که در آن نصب شده می دهد. همچنین مقاومت بالا و ضخامت بسیاری دارد.

پرده مخمل آماده به دلیل ضخامت پارچه اش برای فضا هایی که قصد دارید نورگیر کمتری داشته باشند و تاریک باشند بسیار مناسب است.

این نوع از پارچه به دلیل نوع خواب پرزها و سنگین بودن پارچه رخ بسیار زیبایی به پرده می دهد و باعث می شود ایستایی بسیار زیبایی داشته باشد.

از گذشته تا کنون پارچه مخمل و لوازمی که از پارچه های مخمل تهیه می شدند جز لوازم لوکس و اشرافی حساب می شدند.

اما امروزه با پیشرفت صنعت و تولید بسیار انبوه هزینه کمتری نسبت به گذشته دارد. این پارچه قدمتی بسیار طولانی در تاریخ منسوجات دارد.

از دیگر ویژگی های پرده مخمل این است که به دلیل نوع تراکم پارچه ها تمامی رنگ های آن جلوه ی بسیار زیبایی دارد.

انواع پارچه های مخمل

انواع پارچه های مخمل شامل مخمل بقیرا، مخمل پانی، مخمل کراش و مخمل گلدار هستند که هر کدام برای مصارف گوناگون از جمله پوشاک و… استفاده می شوند.

انواع استفاده از پارچه جیر

از پارچه جیر برای مصارف بسیار زیاد و گوناگونی می توانید استفاده کنید. استفاده از این پارچه به قدری در بخش های مختلف زیاد است که شما ممکن است در روزمره بسیار با آن سر و کار داشته باشید.

اگر به جیر علاقه دارید و تمایل دارید در فضای منزل خود از آن استفاده کنید می توانید برای مبل ها، کوسن ها و شال مبل استفاده کنید. مورد دیگری که دست شما در انتخاب جنس آن باز است پرده می باشد که در انواع جنس و رنگ موجود است.

مدل پرده پتینه در 14 رنگ متنوع در فروشگاه آبان پرده موجود است و گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این پارچه می باشد. شما می توانید با ترکیب پرده جیر پتینه با حریر دیزاین بسیار زیبایی برای پرده های منزل خود داشته باشید.

مدل انواع پرده

انواع پرده های حریر آماده

انواع مختلفی پرده نازک و پرده حریر وجود دارند که به شرح زیر می باشند:

  • حریر ساده
  • حریر شاین
  • حریر پتینه
  • و حریر کتان بافت انواع مختلفی از حریر های موجود در آبان پرده هستند.

اگر شما علاقه مند به استفاده از پرده های حریر رنگی باشید، حریر کتان بافت با 23 رنگ گزینه بسیار هیجان انگیزی برای شماست. در صورت تمایل شما برای جلوگیری از عبور دید و درصد بیشتری جلوگیری از عبور نور شما می توانید از آستری پنلی استفاده کنید. آستری ها از جنس ساتن و سفید رنگ هستند کاملا مشابه پنل های اصلی طراحی شده و در زیر پنل اصلی قرار می گیرند و وارد میل پرده می شوند.

انتخاب انواع پرده ها

انتخاب وسایل سخت و برخی وسایل سخت تر هستند. مخصوصا اگر قرار باشد مدت زیادی با ما بمانند و یا هزینه نسبتا زیادی داشته باشند، سختی انتخاب را دو چندان می کنند. پس ما در این صورت حق داریم که وسیله مورد نظر خود را از بین انواع مختلف جنس و رنگ و مدل انتخاب کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

حتما برای شما هم بسیار پیش آمده که برای خرید یک جنس یا یک مدل پرده پذیرایی به تعداد زیادی مغازه و پاساژ در روزهای مختلف سر زده اید. ولی زمانی که خواستید انتخاب نهایی داشته باشید اصلا یادتان نبوده که کدام جنس به کدام پاساژ و یا فروشنده تعلق داشته است. و یا اینکه شما دوست داشته اید در یک حالت ایده آل همه ی آنها را در کنار هم ببینید و در نهایت انتخاب کنید.

پس خیلی خوب می شود که به منظور جلوگیری از هدر رفت وقت و دیدن همه ی اجناس در کنار هم به جایی مراجعه کنید که تنوع جنس و رنگ آنجا برای شما کفایت می کند.

انتخاب بهترین مدل پرده

پرده جز لوازمی می باشد که معمولا کمتر عوض می شود. همیشه خرید دیگر لوازم در اولویت هستند و در نهایت بعد از همه خرید ها پرده تهیه می شود. پس بهتر است اگر که شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که تعویض پرده برایتان اولویت ندارد یکبار برای همیشه بهترین و ماندگار ترین پرده را انتخاب کنید و تا سال ها نیاز به تعویض آن نداشته باشید.

پس برای میسر شدن این امر شما نیاز به یک شهر پرده دارید! به جایی که تنوع جنس و رنگ به قدری باشد که نیاز به جای دومی نداشته باشید. همچنین بتوانید اجناس را باهم مقایسه کنید و نمونه آن را در دکور مشاهده کنید و حتی دستتان هم برای قیمت باز باشد. اصلا هر بودجه ای که مد نظر شماست. 

بیایید حتی فراتر برویم. اگر تمامی خدمات مربوط به خرید پرده شما اعم از سایز شدن آن، ملزومات پرده، ارسال و نصب کردن آن در یکجا انجام شود و شما نیاز به هیچ کار دیگری نداشته باشید نظرتان را جلب میکند؟

شما با نیاز خرید و نصب پرده وارد فروشگاه ما می شوید و بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری در خصوص نصب پرده و با خیال راحت به منزل بر می گردید.

اگر این شرایط همگی یکجا فراهم شوند پس شما قطعا بهترین پرده و بهترین تجربه خرید پرده را خواهید داشت. پس ما شما را به آبان پرده دعوت می کنیم.

مدل پرده

از دوخت تا انواع نصب پرده

پنل های آماده آبان پرده بلافاصله بعد از انتخاب در بسته بندی های خاص خود حاضر هستند تا تقدیم شما شوند. پشتوانه این پروسه سریع برای خرید چندین فرآیند متفاوت است تا در نهایت پروسه انتخاب و خرید را برای شما کوتاه و تسهیل کند. صفر تا صد دوخت و تولید این پنل ها بر عهده بخش های مختلف خود مجموعه می باشد.

در ابتدا پارچه ها وارد قسمت تولیدی می شوند و تمامی کارهای اندازه گیری، دوخت و نصب پانچ ها روی آن ها انجام می شود. ارتفاع تمامی پنل ها استاندارد است ولی عملیات کوتاه کردن پنل ها و یا بلندتر دوختن آن ها تماما توسط بخش تولید قابل انجام است. تمامی سفارشات آنلاین نیز از بخش پردازش به شهرهای مقصد ارسال می شوند.

به همین خاطر تمامی سفارشات حتی از دور ترین نقاط به دلیل سیستم مجزای پردازش در کمترین زمان ممکن ارسال می شوند. سفارشات حضوری هم به همین روش است.  شما می توانید انواع پرده پانچ و مکانیکی را در این فروشگاه اینترنتی ملاحظه نمایید و خریدی مطمئن را داشته باشید.

مدل های پرده

سخن آخر

در مقاله انواع پرده و مدل های آن با پرده های مختلف آشنا شدید و تصاویری از طرح و رنگ های آنها را مشاهده نمودید. پس شما به راحتی می توانید طبق سلیقه خود و چیدمان منزل خود بهترین انتخاب را نمایید. شما می توانید انواع پرده آماده و مکانیکی را از وب سایت معتبر ما خریداری نمائید

دسته‌بندی پرده آماده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت